Куди поїхати цього сезону? Англомовний путівник "Самотня планета" дає поради туристам. У їхньому рейтингу на наступний рік, Україна потрапила на почесне третє місце за туристичною привабливістю. Після Уганди та М'янми. Про ці країни мало що відомо - тому у путівнику радять розширити знання про Україну, приїхавши на Євро-2012.
Італійці Андреа і Франческа їхали до України нічого про неї не знаючи - за місяць вже склали своє уявлення про країну.
Андреа Таттіккі, житель Італії:
- Коли ми їхали до України, ми майже не мали про неї уяви. Тепер ми знаємо, що це центр православ'я, і побували в багатьох церквах та монастирях.
Більшість іноземців їде до України лише через бізнес, а не для прогулянок - стверджують у київському інформаційному центрі, де на день приймають до 50 туристів. Українські реалії цікавлять іноземців найбільше.
Марина Кривунченко, організатор інформаційного центру:
- Розповідаємо по те, що ми думаєм про те, що відбувається у нас кожного дня. Про політичні події. Бо кожного разу у нас якісь протести і реформи - і вони запитують.
Туристичний приклад усім містам України подає Львів. Його імідж - міста культурно та історично значущого - розвивають вже понад 10 років. До "Євро" перейняли європейську моду на гастрономічні тури - гостей частуватимуть стравами вояків УПА, національними настоянками, шоколадом ручної роботи. І - врешті - пивом, хоч не дешевшим за воду.
Юлія Стефанюк, менеджер туристичної компанії:
- Людей вже не здивуєш просто картинкою. Вони хочуть покуштувати. Вони їдуть у тур, щоб відчути смачну сторону міста. Ми хочемо здивувати.
Через відсутність сталого іміджу, як у Львові, страждає навіть Київ. Координатор туристичного проекту "Цікавий Київ" Арсеній Фінберг, стверджує: інформаційно і туристично столицю не розвивають. Тож найбільше Київ відомий як місто-сусід Чорнобиля.
Арсеній Фінберг, координатор проекту "Цікавий Київ":
- Якщо порівнювати з Харковом і Донецьком - нам є більше, чого показувати. Міська адміністрація Києва зараз намагається зробити ті ж туристичні показники, вказівки біля історичних пам'яток на вулицях міста. Але все це - на папері.
Розповісти про свій досвід до України приїхали представники Південної Африки. Минулого року там проходив чемпіонат світу з футболу. Керівник маркетингу ФІФА-2010 каже: тоді усі гілки влади і бізнес разом працювали на імідж ПАР.
Лесепу Матшаба, керівник маркетингу ФІФА-2010 Чемпіонату світу з футболу, ПАР:
- Всі повинні працювати однією командою. Роботи дуже багато, головне - не зупинятися. Цей довгий процес ПАР почала в 2001 році, і ми все ще працюємо над брендом.
Символіки і слоганів - не достатньо для успішного іміджу країни, пояснюють маркетологи. Потрібна широкомаштабна пропаганда, реклама у світі і роки роботи, щоб Україна перестала асоціюватися лише з Чорнобилем та дешевим пивом.
http://1tv.com.ua/uk/news/2011/12/09/12679
Комментариев нет:
Отправить комментарий