23.03.2009
Український туристичний продукт: як проводити кампанії в Європі
Київ – Департамент із питань культурного надбання Ради Європи оприлюднив перелік найпривабливіших для туризму європейських держав. Серед лідерів – Франція, Італія, Греція, до них наближаються Португалія, Угорщина і Чехія. Україна у списку держав відсутня. Що треба зробити, щоб Україна «відкрилася» пересічному європейцеві, міркують у ці дні і українські «чиновники від туризму», і представники туристичної та суміжних галузей.
Мандрувати Україною звичному до європейського сервісу туристові вельми складно: і автошляхи з вибоїнами, і туалети «серед чистого поля», і недорогих готелів та кемпінгів обмаль, у містах не знайти інформаційно-туристичних центрів та написів латинкою.
Але на сьогодні однією з найбільших проблем туристичного сектору фахівці називають брак інформації про країну – починаючи від загальних географічних, історичних чи економічних даних до конкретних контактів у комунальних службах, готелях, на туристичних об’єктах тощо.
Як наповнити європейський туристичний простір інформацією про Україну? Рецептів і пропозицій чимало.
Грошей обмаль, але вихід шукають
Наприклад, у Міністерстві культури і туризму, нарікаючи на маленький бюджет, тим не менше переконані: треба брати участь у міжнародних туристичних виставках і співпрацювати з європейськими профільними виданнями.
Експерт Міністерства культури і туризму Ольга Соколова скаржиться: «У нас немає жодної копійки для промоції країни». За її словами, цього року у бюджет розвитку туризму – і зовнішнього, і внутрішнього – закладено усього 2 з половиною мільйони гривень.
Але, каже фахівець, Україна намагається вийти з такого становища: «Державна служба туризму представляє Україну на виставці у Берліні. Організовували ми виставку і в Москві. У Франції ми виграли грант: журнал «Діловий туризм» – червневий номер буде про Україну».
Треба переймати досвід
Із Україною готова поділитися туристичним досвідом сусідня Угорщина, яка нині перетворюється на один із європейських туристичних центрів.
Як каже голова представництва компанії «Угорщина туризм» Світлана Кабиш, у цій країні левову частку інформаційної роботи проводять представництва.
Кожне з них, розповідає вона, велику увагу приділяє роботі зі ЗМІ. Наприклад, у прес-тури на рівних із представниками друкованих видань запрошують представників інтернет-видань.
«Я вважаю, що для України теж неодмінно треба створювати туристичні представництва. Якщо на сьогодні бюджету нема, то кооперуватися в цьому з посольствами і торгпредствами», – пропонує представник угорської туристичної компанії.
Туристичні оператори, у свою чергу, вважають: без потужної рекламної кампанії у реальному і віртуальному світі, без спільних дій влади, бізнесу, громад для створення належної інфраструктури Україна ще довго не буде серед лідерів на туристичній мапі. Залишилося тільки розпочати оті спільні дії, але хто візьметься?
Богдана Костюк, Київ – Прага
© Новина підготовлена для розміщення Бізнес-блог-регістратором
ТУТ МОЖЕ БУТИ ПОСИЛАННЯ НА ВАШ МЕРЕЖЕВИЙ РЕСУРС
Розміщення посилання на Ваш інформаційний профіль платне
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий