27.01.2009
Туристичні дива України завойовують світ
Київ – Найвідоміші туристичні об’єкти України – заповідники Асканія-Нова і Подільські Товтри наразі входять до числа лідерів всесвітнього конкурсу «7 нових природних чудес світу».
Вони витримали перший тур, і за прогнозами експертів, мають увійти у так звані «77 чудес» – переможців другого туру. Паралельно розпочалася всеукраїнська акція «7 чудесних туристичних маршрутів України», кожен маршрут, вже зараз готовий приймати українських і закордонних туристів.
У першому етапі всесвітнього конкурсу природних чудес взяли участь 460 об’єктів із усіх країн світу. Українські природні дива успішно конкурують з такими відомими пам’ятками, як Ніагарський водоспад між Сполученими Штатами і Канадою чи Бар’єрний риф Австралії. Рейтинг визначається за СМС-голосуванням, яке триває на сайті конкурсу. Щоби підтримати українські Асканію і Товтри, з першого березня розпочнеться потужна кампанія соціальної реклами, каже керівник проекту «Сім чудес України» Микола Томенко.
«Ми ризикнемо вийти за межі нашої держави, працюючи над формуванням позитивного, красивого, історичного, культурного і природного образу України, і спробуємо поборотися за призові місця в акції «Сім нових світових чудес природи». 7 липня цього року за інтернет-голосуванням буде визначено 77 світових чудес. А далі буде працювати ЮНЕСКО, доки у 2011 році не буде визначено сім всесвітніх див», – зазначив Томенко.
Бюджет економить на Асканії-Нова | За словами експертів, економічна криза практично не впливає на перебіг і світового, і всеукраїнського конкурсів чудес. Тим більше, що Микола Томенко, агенція «УНІАН» та інші партнери цих проектів залучають виключно недержавні кошти. Єдина проблема – те, що заповідник «Асканія-Нова» фінансує Мінагрополітики, і зараз разом із цим міністерством недоотримує коштів на розвиток. Проте керівник Державної служби туризму і курортів Анатолій Пахля вважає, участь у подібних конкурсах є стимулом формувати нову потужну туристичну мережу європейського зразка в Україні.
«Україна – насправді унікальна, з точки зору її розвитку як туристичної держави. Подібні акції – безцінні, бо вони дають нам змогу презентувати в Україні та за її межами наші туристичні ресурси й маршрути. Але туристичний маршрут – це не просто лінія на карті: це передусім вивчення культурного, історичного, природнього потенціалу територій, що залучаються до маршрутів, і пристосування їх до того, щоб вони були максимально відвідувані», – наголошує Анатолій Пахля.
Туристу криза – не перешкода | Туристична привабливість України зростає попри економічні негаразди. Так лише за 9 місяців минулого року її відвідало понад 20 мільйонів закордонних туристів, що на 12% більше, ніж торік. Зокрема, Асканію-Нова щороку відвідують близько 100 тисяч осіб на рік, Подільські Товтри – понад 30 тисяч.
Наразі в Україні розбудовують 64 нові туристичні маршруті з усією інфраструктурою. 27 вересня, у день завершення конкурсу «7 чудесних туристичних маршрутів України», вони приймуть перших туристів. І увесь цей потенціал буде включено до туристичних програм Євро-2012.
© Євген Солонина
radiosvoboda.org
© Новина підготовлена для розміщення Бізнес-блог-регістратором
ТУТ МОЖЕ БУТИ ПОСИЛАННЯ НА ВАШ МЕРЕЖЕВИЙ РЕСУРС
Розміщення посилання на Ваш інформаційний профіль платне
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий