Страницы

29.10.2008

Іспанський ресторан пропонує антикризове меню за один євро


Якби ж то наші українські кулінари були не дурніші за іспанських!

У ресторані Darіo міста Гійон на півночі Іспанії можна пообідати всього за 1 євро. "Ми не заробляємо гроші, але й не втрачаємо їх", - пояснює політику закладу в умовах кризи менеджер Емілія Хіменез.

За 1 євро відвідувачам пропонують: суп з морепродуктів, ребра з рисом або курку, або анчоуси із салатом, а також хліб, напій і десерт. При чому середня вартість обіднього меню в Іспанії становить близько 10 євро.

Таке рішення ухвалило керівництво закладу, щоб утриматися "на плаву" в умовах фінансової кризи.

Нововведення виявилося ефективним: у той час як по всій Європі з фешенебельних ресторанів люди пересідають за столики фастфудів, в іспанському Darіo, розрахованому на 49 місць, потік клієнтів тільки збільшився.

Нагадаємо, у патентне бюро Росії подана заявка на марку горілки Антикризова, котра буде продаватися за низькою ціною через прогнозоване зниження попиту на дорогу горілку.

До речі, міжрегіональний туризм з цього дива мав би зиск. І ось у чому. Кожний новий відвідувач + 1 евро... Тобто, харчаєшш 10 туристів, маєш на куліш козацький та узвар 10 евро, а якщо 15 то вже в півтори рази більше.... Годі займатися придорожнім здирництвом, пані і пані з дорожніх каХве українських. Ціни БАНДИТСЬКІ... Починайте працювати над імеджем України, горе-здирники наші! Куліш та узвар мають куштувати найскоромніші і найнезаможніші українськи туристи!

© Новина підготовлена для розміщення Бізнес-блог-регістратором
ТУТ МОЖЕ БУТИ ПОСИЛАННЯ НА ВАШ МЕРЕЖЕВИЙ РЕСУРС
Розміщення посилання на Ваш інформаційний профіль платне

1 комментарий:

Unknown комментирует...

Я настільки вдячний Elegantloanfirm за те, що допомогли мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. Моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я так вам вдячний, містере Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.