Страницы

30.10.2008

Естонія готова інвестувати в туристичну галузь Закарпаття


Закарпатську область з робочою поїздкою відвідав Надзвичайний і Повноважний Посол Естонської Республіки в Україні.

29 жовтня 2008 р. в Ужгороді відбулася офіційна зустріч голови Закарпатської облдержадміністрації Олега Гаваші з Надзвичайним і Повноважним Послом Естонської Республіки в Україні Яаном Хейном. Йшлося насамперед про налагодження партнерських та ділових взаємовідносин між нашим краєм та балтійською країною.

На сьогодні в області працює п’ять україно-естонських підприємств, які інвестували в економіку краю понад півтора мільйона доларів. Це в основному підприємства переробної галузі. В ході зустрічі йшлося про налагодження співпраці і в інших галузях економіки, зокрема туристичній.

Спільною рисою Закарпаття та Естонії Яан Хейн назвав туристичний потенціал.
"Наша країна за кількістю населення трохи більша за ваш край. Окрім традиційних галузей промисловості, останніми роками ми успішно розвиваємо й туристичну галузь. Лише за минулий рік Естонію відвідало більше шести мільйонів туристів. Побувавши на Закарпатті, оглянувши ваші чудові краєвиди, можу констатувати, що і ваша область за рахунок туризму може отримувати значні надходження до бюджету", – констатував Яан Хейн. Посол Естонської Республіки зазначив, що на сьогодні естонські компанії вже мають успішний досвід з будівництва туристичних об’єктів у Західній Україні.

– У зв’язку із проведенням Євро-2012 в Україні з’явиться потреба у розбудові туристичної інфраструктури, тому ми можемо запропонувати власні проекти, які зацікавлять і вашу область, – вважає Яан Хейн.

У свою чергу голова облдержадміністрації О. Гаваші зазначив, що область зацікавлена в естонських інвестиціях. "Ми можемо запропонувати для естонського бізнесу кілька потужних інвестиційних проектів, що стосуються розвитку гірськолижного туризму краю. Також чимало є пропозицій, які стосуються і розбудови готельної інфраструктури Закарпаття", – повідомив керівник краю. Також О. Гаваші запропонував пану послу в майбутньому організувати зустріч ділових кіл Закарпаття та Естонії, зацікавлених у налагодженні співпраці в туристичній галузі.

© Новина підготовлена для розміщення Бізнес-блог-регістратором
ТУТ МОЖЕ БУТИ ПОСИЛАННЯ НА ВАШ МЕРЕЖЕВИЙ РЕСУРС
Розміщення посилання на Ваш інформаційний профіль платне

1 комментарий:

Kira Roza комментирует...

Моє свідчення Привіт усім. Я тут, щоб засвідчити, як я отримав свою позику у містера Бенджаміна після того, як я кілька разів звертався до різних позикодавців, які обіцяли допомогти, але вони ніколи не видавали мені позику. Поки мій друг не познайомив мене з містером Бенджаміном Лі, пообіцяв мені допомогти, і справді він зробив те, що обіцяв, без жодної затримки. позику і змінило моє переконання. Я не знаю, чи потребуєте Ви якимось чином справжньої та термінової позики, будь ласка, зв’яжіться з паном Бенджаміном через WhatsApp + 1-989-394-3740 та його електронну адресу: 247officedept@gmail.com дякую.