Страницы

28.10.2008

Вітання Президента України організаторам, учасникам і гостям IV з'їзду Національної спілки краєзнавців України


Дорогі друзі!

Сердечновітаю вас із відкриттям IV з'їзду Національної спілки краєзнавців України. Низький уклін усім, хто присвятив своє життя вивченню витоків і першоджерел багатовікової історії нашого народу.

Високо ціную ваш вагомий внесок у відродження традицій та історичної пам'яті нації, розбудову української духовності, виховання у підростаючого покоління любові до рідної землі.

Українське краєзнавство пережило трагічні сторінки, зазнало кривавих репресій тоталітарної радянської системи. Ми маємо свято берегти пам'ять про видатних діячів, чиї імена замовчувалися впродовж тривалого часу М.Яворського, О.Янати, В.Гериновича, С.Рудницького та багатьох інших подвижників.

Сьогодні краєзнавчий рух шириться і набирає сили, до нього залучаються сотні нових ентузіастів. Щиро вдячний вам за активну науково-дослідницьку діяльність, за натхненну працю і патріотизм.

Бажаю всім учасникам і гостям поважного зібрання плідної роботи. Зичу міцного здоров'я, щастя, нових успіхів та здобутків у вашій шляхетній справі.


Віктор ЮЩЕНКО

© Новина підготовлена для розміщення Бізнес-блог-регістратором
ТУТ МОЖЕ БУТИ ПОСИЛАННЯ НА ВАШ МЕРЕЖЕВИЙ РЕСУРС
Розміщення посилання на Ваш інформаційний профіль платне

1 комментарий:

Unknown комментирует...

Я настільки вдячний Elegantloanfirm за те, що допомогли мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. Моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я так вам вдячний, містере Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.